Sunday, March 24, 2013

Hangat!! Tun Faisal Buatkan 'Abang Papa Gomo' Demam Tak Kebah2, RM100 Juta Beb!!!


Individu yang dikaitkan dengan Papa Gomo, Wan Muhammad Azri Wan Deris menafikan dirinya adalah blogger pro-Umno seperti yang didakwa oleh PKR, semalam.

Sebaliknya, Wan Muhammad Azri menegaskan beliau adalah Ketua Eksekutif KL POS Media & Production Sdn Bhd."Saya nak maklum bahawa nama saya adalah Wan Muhammad Azri Wan Deris, kad pengenalan 8301210350** dan merupakan Ketua Eksekutif KL POS Media & Production Sdn Bhd."Saya tegaskan di sini bahawa saya bukan blogger Papa Gomo seperti didakwa pembangkang," katanya dalam satu khidmat pesanan ringkas (SMS), semalam.


Wan Muhammad Azri turut menafikan dakwaan Pengarah Strategi PKR, Rafizi Ramli bahawa beliau pernah menjadi pengundi hantu kerana beliau belum pernah mengundi sebelum ini."Macam mana (boleh jadi) pengundi hantu sedangkan saya belum pernah mengundi lagi. PRU12 (Pilihan Raya Umum ke-12) saya belum ada kesedaran untuk mengundi."Sekarang, saya daftar mengundi di Parlimen Wangsa Maju dan tidak pernah mendaftar untuk mengundi di mana-mana tempat selain Wangsa Maju," katanya.

Memamg kat dalam blog papa gomo selalu promote KLPOS. Tapi tak semestinya dia adalah pemilik KLPOS. Promote je. Mungkin ini la antara hujah yang papa gomo akan gunakan. Nak defend diri dia. Takpela.Nama boleh sama. Kebetulan.No IC takan boleh sama gak kot?Rupa takan boleh sama gak kot?Bekas isteri takan boleh sama gak kot?Anak2 takan boleh sama gak kot?Hehe.Sekarang neh kita dah tahu rupa papa gomo macam mana. Kat bawah neh confirm muka papa gomo.

Wajah dia mula2 sekali disebarkan oleh Tun Faisal. Di laman facebook Tun Faisal sendiri. Dia ada menulis berjumpa dengan penulis blog umno, papa gomo di PWTC. Ketika itu papa gomo meniaga di PWTC. Then selepas itu ia disebarkan oleh beberapa orang. Dan ia juga pernah disebarkan oleh utusan sendiri. So kat sini dah memang confirm, sahih dan terbukti wajah papa gomo adalah seperti di bawah ini.Sekarang neh kita nak tengok rupa Wan Mohammad Azri pula.

Jangan la ingat dengan amek sesiapa saja menjadi Wan Mohammad Azri orang akan percaya. Mestilah orang nak tengok sekali data dalam IC. Betul ke individu tue Wan Mohammad Azri.No IC Wan Mohammad Azri didedahkan oleh dia sendiri kat atas neh. Sama sebijik yang macam PKR dedahkan. Ini bermaksud kalau Wan Mohammad Azri bukan papa gomo, papa gomo mestilah mempunyai no IC yang berbeza. Bekas isteri papa gomo tahu no IC papa gomo.

Bahkan ramai lagi orang lain yang tahu no IC papa gomo.Mungkin lebih manis dan molek kalau papa gomo sendiri yang dedahkan. Kita takmo main isu2 peribadi dia kat sini, oke. Sama seperti kita menjaga rahsia dia masuk penjara. Kalau bukan SPRM yang hebahkan, kita pun tak buka mulut.Hehe.Takan lepas kena saman RM100 juta terus tak mengaku tuan punya blog kot? ~amenoworld

No comments:

Post a Comment