Thursday, July 14, 2011

HIKAYAT si penguin(big mama)

Selepas berpisah dari Turkmenistan, maka private jet pun beralih ke Farnborough airport di UK, ketika itu Rosmah amat excited dan mulalah buka mulut.

Rosmah : Sayang, Turkmenistan itu tiada apa nak shopping beli batu boleh lah... sambil ketawa macam pengguin.

Najib : Sekarang kita ada 4 hari di UK. Boleh shopping sepuas puas. Nampak apa suka, order sajalah... crony kita kan banyak bagi duit kat kita. ok..? Darling..?

Rosmah : Abang, I gelisah sebab BERSIH nak BERSIHKAN kita berdua. Masa bersih nanti kita lari pergi Itali, I nak botoxkan sikit muka.. lah. Bang, I nak jumpa Datuk Jimmy Choo, pakar kasut yang buat bagi Lady Diana, memang top lah.

Najib: Itu hal politik, kita masih ada penyokong dari Bangla, Ok... no problem jumpa Datuk Jimmy Choo buat kasut dozen dozen hantar balik.

Rosmah : Bang, rahsia cincin 72 juta telah terbongkar, ramai rakyat jealous I lah. Cakap macam macam di internet, rasa termuak lah... bang nanti arahkan emigresen padam database bang yer..

Najib: I don't care, apa rakyat nak jealous you, as long as I ada power. Sayang, you nak apa pun boleh. kita boleh pergi mana mana pelusuk dunia buat shopping saja. Store kita belum penuh lagi tu....

Najib: I cukup bangga , sebab isteri I memang komander... betul dak sayang?

Rosmah : Bang, I nampak dari camera helicopter polis dalam 700 ribu orang demo bang!!! Macam mana polis kata sekat tak bagi orang datang demo..?

Najib : You usah risau.., I dah suruh sepupu I cakap 6000 orang ajer yang berdemo, I yakin rakyat yang tengok tv3, rtm akan percaya..!!!!

Rosmah: Dengar kata, French itu banyak accessories dapat beli, why not beli untuk kucing kesayangan bang...? I tengok rantai kucing kat e-bay harga 79 juta, murah tu bang...!! banyak yang semua cantik cantik.

Najib: Buat sementara waktu jangan pergi French, elakkan peristiwa lama diungkit balik.

Rosmah: I tak kisah sangat kes itu, tapi I kena sabar dan bersyukur, Tak kesal kes c4 itu, kalau tidak c4, hari ini mana mungkin you jadi PM.

Entry santai nih gua rembat dari blog "King of Goblok".

No comments:

Post a Comment